Wyprawa rowerowa GDAŃSK - WOŁOSATE

Czwartek, Grudzień 15, 2016, 16:49

W dzień wyjazdu z Mikołajek w dalszą podróż, obudziło nas piękne słoneczko. Oczywiście planowaliśmy zebrać się z samego rana, ale skończyło się na tym, że wyruszyliśmy o dwunastej. W samo południe nasze głowy gotowały się pod kaskami z powodu wysokiej temperatury. Powiem tak- było ciężko, ale po kilku dniach „ spokojnej” jazdy, postanowiliśmy urozmaicić naszą podróż i powalczyć z własnymi słabościami. Dwadzieścia osiem kilometrów w mniej niż godzinę, być może dla niektórych długo, ale z dodatkowymi dwudziestoma kilogramami na każdym rowerze, był to dla nas nie lada wyczyn, ale było warto, ponieważ w Rydzewie czekała na nas chłodna kąpiel w jeziorze Niegociśńskim. Miejsce to jest większa wsią, położoną dosłownie naprzeciwko Giżycka, która każdemu podróżnikowi gwarantuje piękną przyrodę, widoki oraz ( CO NAJWAŻNIEJSZE!) przeeeepyszne jedzenie w Jakubowej Chacie. Było to najlepsze, co mogło nas spotkać w sprawach kulinarnych. Zupa kurkowa w końcu była kurkową, a nie rosołem z grzybami.

Kemping „ Echo” był najbardziej luksusowym kempingiem, na jakim byliśmy. Zdziwiliśmy się, jak zobaczyliśmy, że ktoś przyjechał odpoczywać na pole namiotowe Astonem Martinem DB9 ( tak, był to dziwny widok). Dzięki temu, że trasa poszła nam gładko, jeszcze tego samego dnia mieliśmy dużo czasu, żeby odpocząć i na spokojnie wyczyścić rowery z brudu i piachu z wycieczek po nadmorskich lasach. Nie było to zbyt proste, ale podołaliśmy. Bardzo pomocnym okazał się „ break cleaner” do hamulców samochodowych.

Do Giżycka mieliśmy zaledwie 15 kilometrów, a bardzo chcieliśmy zobaczyć most obrotowy i twierdzę. Niby zwiedziliśmy coś nowego, ale nie zostało to wyryte w naszej pamięci jako coś „ wow”, szczególnie, gdy pół drogi po fortyfikacjach przebiegliśmy uciekając przed stadem krwiożerczych komarów.

Brak komentarzy.
(*) Pola obowiązkowe
Copyright ©2016 CYKLONAUTA, All Rights Reserved.
Liczba odwiedzin: 6188
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.